Assalamualaikum & selamat sejahtera,











Saya akan mula memasukkan bab-bab terawal SORRY, AKU BUKAN DIA! di blog ini iaitu di saluran PENA EMAS. Ia akan dibuat secara berfasa dan tentu sekali saya akan mendahulukan semua yang bergelar Frenz.

Ramai yang PM mengatakan mereka terlepas bab tersebut. Saya simpati. Apa yang saya boleh janjikan, insya-ALLAH, saya akan memasukkan bab-bab tersebut pada hari ISNIN dan JUMAAT.

Setakat tarikh hari ini, SORRY, AKU BUKAN DIA! - Bab 2 kini sedang bersiaran di IZA SAFIYA FRENZ PAGE, sesiapa yang bergelar FRENZ, pergi sahaja ke page tersebut. Semua yang ada di situ memang buat FRENZ!

Dan SORRY, AKU BUKAN DIA! - Bab 1 pula sedang bersiaran di portal Ilham Karangkraf. Ia memang lambat satu bab kerana saya harus menghormati FRENZ saya yang menyokong, mendorong, menegur dan berdiri teguh di belakang saya selama ini. Maka, jika anda ingin dapatkan maklumat yang cepat, senang sahaja. Join sahaja IZA SAFIYA FRENZ PAGE.

Setelah bersiaran di portal Ilham Karangkraf, barulah saya akan upload di blog SAAT PENA DI GENGGAMAN. Mengapa begitu? Kerana saya fikir itu turutan yang wajar. Anda ada cadangan lain? Jemput PM atau tuliskan komen pada post ini. Alhamdulillah! Saya sentiasa mohon pada ALLAH agar mampu untuk mengambilberat tentangnya.


Jemput baca SORRY, AKU BUKAN DIA! Bab 1 di: http://naskahemas.blogspot.com/
Terima kasih.


Saat Pena di Genggaman...
Iza Safiya

Comments (0)