Hari ini, saya selesai membuat final edit untuk SORRY, AKU BUKAN DIA!
Sungguh, 48 jam ini saya manusia yang paling serius kerana kerja yang memerlu penghayatan dan focus. Cara saya, selagi saya masih ada masa dan mampu melakukan sesuatu, saya buat habis baik. Andai masa tamat, saya lepas dengan rasa ikhlas dan khalas.


Kepada ALLAH saya berserah, segala apa yang saya dan rakan editor usahakan. Tentunya manfaat baik sahaja yang saya harapkan buat semua yang terlibat termasuk anda sebagai rakan pembaca.
Sudikan tunggu, SORRY, AKU BUKAN DIA! ogos 2014 ini. Insya- ALLAH, ia datang dengan gayanya yang tersendiri.


Sebagai hadiah untuk rakan-rakan yang menyokong penuh sabar, jemput baca penutup RAIN ITU HUJAN - HIDUP HARUS BERTEMAN.
 
Jemput klik: http://karyamayais.blogspot.com/











Saat Pena di Genggaman...
Iza Safiya


Comments (0)