Ke mana saya pergi? Sejak 22 November 2011 hingga hari ini, saya ibaratnya pergi bercuti sabatikal. jika diizinkan memilih, saya pilih untuk ke Mekah dan Madinah serta kemudian terus ke Jepun pada Mac ini. Al-Maklum, musim Sakura.

Sebenarnya saya ada... cuma melakukan sesuatu yang saya suka. Sangat suka sampai Cik Abang terpaksa pasang telinga setiap kali saya membuat laporan lisan. Menariknya dia pengkritik utama dan saya suka dia jadi begitu selama-lamanya. Bagi saya, itu tanda dia sangat cintakan saya. Apa yang saya lakukan itu adalah menulis. Selain dari urusan kerja dan peribadi, saya cukup suka menulis. Paling kurang, saya tulis diari kerja saya dan blog ini. Namun, demi merealisasikan impian yang semakin membuak-buak, I put a halt in blogging, instead I finish my novel writing. My first novel ILHAM CINTA.

Mmmm... saya akan kongsikan tentang ILHAM CINTA pada satu dua minggu lagi.

Hanya kepada ALLAH saya serahkan apa akhirnya kisah ILHAM CINTA di dunia ini, semoga ia benar-benar mengilhamkan.


Saat Pena Di Genggaman
Iza Safiya






Comments (0)